INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ
BISTRIŢA-NĂSĂUD



MENIU
Prima pagina



ACTIVITĂŢI SPECIFICE



SOLICITARI INFORMATII PUBLICE


Lista functiilor platite din fonduri publice - septembrie 2017


INFORMARI PRIVIND AMENZILE APLICATE


ANUL 2017

COMPARTIMENT INFORMARE SI RELATII CU PUBLICUL

RATIU DANIELA - INSPECTOR SUPERIOR
TEL.: 0263235055 FAX: 0263217711
MOBIL.: 0752069575
Email : daniela.ratiu@itmbistrita.ro


In anul 2015, in cadrul I.T.M. BISTRITA-NASAUD, nu au fost inregistrate bunuri primite cu titlu gratuit de catre functionarii publici cu prilejul unor actiuni de protocol in exercitare functiei publice.
Acte normative care reglementeaza liberul acces la informatiile de interes public

- Legea nr.544 din 12 octombrie 2001 , cu modificarile si completarile ulterioare.


Model de cerere-tip si reclamatie administrativa
Model sesizare pentru cei care doresc sa adreseze petitii cu privire la munca fara forme legale

Decizie constituire Comisia paritara
Decizie constituire Comisia de disciplina

Plati efectuate de ITM BISTRITA (dupa data platii):
2012 - 15.02.2012; 27.02.2012; 29.02.2012; 14.03.2012; 26.03.2012; 27.03.2012; 28.03.2012; 29.03.2012; 12.04.2012; 25.04.2012; 26.04.2012; 27.04.2012; 14.05.2012; 28.05.2012; 29.05.2012; 30.05.2012; 31.05.2012; 15.06.2012; 04.07.2012; 05.07.2012; 12.07.2012; 10.08.2012; 13.08.2012; 27.08.2012; 29.08.2012; 14.09.2012; 24.09.2012; 28.09.2012; 12.10.2012; 15.10.2012; 24.10.2012; 30.10.2012; 31.10.2012; 08.11.2012; 29.11.2012; 03.12.2012; 12.12.2012;
2013 - 14.02.2013; 27.02.2013; 28.02.2013; 13.03.2013; 14.03.2013; 27.03.2013; 28.03.2013; 12.04.2013; 30.04.2013; 14.05.2013; 30.05.2013; 13.06.2013; 28.06.2013; 15.07.2013; 31.07.2013; 14.08.2013; 30.08.2013; 16.09.2013; 30.09.2013; 16.10.2013; 30.10.2013; oct.2013;Utilitati noiembrie 2013;16.12.2013; Plati decembrie 2013;
2014 - 14.01.2014; 31.01.2014; 14.02.2014;28.02.2014;14.03.2014;31.03.2014; aprilie 2014; 15.05.2014;30.05.2014;iunie 2014; iulie 2014;august 2014;septembrie 2014;octombrie 2014; noiembrie 2014;DECEMBRIE 2014;
2015 - IANUARIE 2015;FEBRUARIE 2015; MARTIE 2015;APRILIE 2015;MAI 2015;IUNIE 2015;IULIE 2015; AUGUST 2015;SEPTEMBRIE 2015;OCTOMBRIE 2015;NOIEMBRIE 2015;DECEMBRIE 2015;
2016 - IANUARIE 2016;FEBRUARIE 2016;MARTIE 2016;APRILIE 2016;MAI 2016;IUNIE 2016; IULIE 2016;AUGUST 2016;SEPTEMBRIE 2016;OCTOMBRIE 2016;NOIEMBRIE 2016; DECEMBRIE 2016;
2017 - IANUARIE 2017; FEBRUARIE 2017; MARTIE 2017; APRILIE 2017; MAI 2017; IUNIE 2017; IULIE 2017;AUGUST 2017;SEPTEMBRIE 2017;OCTOMBRIE 2017;NOIEMBRIE 2017;


LISTA
cu documentele care pot fi puse la dispozitia cetateanului în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public



In baza prevederilor art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, informatiile de interes public care se furnizeaza din oficiu sunt:


1. Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice;
2. Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice;
3. Numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;
4. Coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet;
5. Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
6. Programele si strategiile proprii;
7. Lista cuprinzând documentele de interes public:

a) Rapoarte de sinteza trimestriale;

b) Sinteza rezultatelor controalelor/lunar;

c) Situatia contractelor individuale de munca/lunar;

d) Rapoarte de sinteza privind rezultatele obtinute în cadrul Campaniei Nationale privind identificarea si combaterea cazurilor de munca fara forme legale/ de câte ori este cazul;

8. Lista cuprinzând categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii:

a) Lista societatilor înregistrate ca agenti de ocupare a fortei de munca;

b) Lista agentilor de ocupare a fortei de munca ce nu mai desfasoara activitate;

9. Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia în care persoana se considera vatamata în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.

În baza prevederilor art. 6 alin.1 din Legea 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, informatiile de interes public care se furnizeaza la cerere sunt:


1. Instructiuni ale inspectorului sef;
2. Lista angajatorilor aflati în evidenta ITM;
3. Documentele necesare luarii în evidenta la ITM a angajatorilor;
4. Lista angajatorilor care au primit aprobare pentru pastrarea si completarea carentelor de munca la sediu;
5. Metodologia de lucru pentru obtinerea aprobarii de pastrare si completare a carnetelor de munca pentru angajatorii care solicita acest lucru;
6. Documentele necesare pentru înregistrarea contractelor individuale de munca, respectiv modificarea, suspendarea si încetarea acestora;
7. Numarul carnetelor de munca aflate în gestiunea ITM;
8. Autorizatia de protectia muncii – numai informatii cu privire la existenta sau nu a autorizatiei;
9. Situatia statistica a accidentelor de munca;
10. Numarul sesizarilor penale facute în conditiile legii de ITM;
11. Numarul proceselor verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor;
12. Procesele verbale de cercetare a accidentelor de munca – numai persoanelor implicate în cercetare, inclusiv ascendentilor sau descendentilor victimei, în cazul în care victima a decedat, respectiv institutii ale statului, societati de asigurare;
13. Lista agentilor economici autorizati (toxice, explozive, fitosanitare);
14. Lista persoanelor fizice si juridice abilitate sa desfasoare activitati de protectia muncii;
15. Raportul desfasurarii Saptamânii Europene;
16. Materiale informative (ghiduri, pliante, brosuri, etc.) în domeniul de activitate în masura în care institutia detine astfel de documente;
17. Informatii privind nivelurile taxelor care se platesc, în conditiile legii, pentru serviciile prestate de ITM;
18. Numarul sesizarilor primite spre solutionare;
19. Relatiile de colaborare sau parteneriat cu autoritatile publice din tara sau strainatate;
20. Numarul posturilor vacante;
21. Certificate/adeverinte în conditiile Ordonantei Guvernului nr. 33/2002.

Site realizat de Inspectoratul Teritorial de Munca Bistrita-Nasaud
Webmaster: Gavril Pop

Valid CSS!