INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ BISTRIŢA-NĂSĂUD |
|
|
MENIU
|
♦ Prima pagina | |
ACTIVITĂŢI SPECIFICE
|
SOLICITARI INFORMATII PUBLICE
Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2024 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2023 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2023 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2022 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2022 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2021 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2021 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2020 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2020 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2019 Lista functiilor platite din fonduri publice - Martie 2019 Lista functiilor platite din fonduri publice - Septembrie 2018 Declaratia de aderare la valorile fundamentale, principiile, obiectivele si mecanismele de monitorizare al Strategiei Nationale Anticoruptie 2021-2025 Declaratia de aderare la valorile fundamentale, principiile, obiectivele si mecanismele de monitorizare al Strategiei Nationale Anticoruptie 2016-2020 INFORMARI PRIVIND AMENZILE APLICATE
ANII 2020-2017
Trimestrul 3 2020
Trimestrul 2 2020 Trimestrul 1 2020 Trimestrul 4 2019; Trimestrul 3 2019; Trimestrul 2 2019; Trimestrul 1 2019; Trimestrul 4 2018; Trimestrul 3 2018; Trimestrul 2 2018; Trimestrul 1 2018; Trimestrul 4 2017; Trimestrul 3 2017; Trimestrul 2 2017; Trimestrul 1 2017; COMPARTIMENT INFORMARE SI RELATII CU PUBLICUL
RATIU DANIELA - INSPECTOR SUPERIOR TEL.: 0263213261 FAX: 0263217711 MOBIL.: 0752069575 Email : daniela.ratiu@itmbistrita.ro Rapoarte de implementare a legii 544/2001 - 2017 | 2018 | 2019 | SEM I 2020 | 2020 | SEM I 2021 | 2021 | SEM I 2022 | 2022 | SEM I 2023 | 2023 | SEM I 2024 | In anul 2020, in cadrul I.T.M. BISTRITA-NASAUD, nu au fost inregistrate bunuri primite cu titlu gratuit de catre functionarii publici cu prilejul unor actiuni de protocol in exercitare functiei publice.Vezi document. In anul 2019, in cadrul I.T.M. BISTRITA-NASAUD, nu au fost inregistrate bunuri primite cu titlu gratuit de catre functionarii publici cu prilejul unor actiuni de protocol in exercitare functiei publice. Acte normative care reglementeaza liberul acces la informatiile de interes public - Legea nr.544 din 12 octombrie 2001 , cu modificarile si completarile ulterioare. Model de cerere-tip si reclamatie administrativa Model sesizare pentru cei care doresc sa adreseze petitii cu privire la munca fara forme legale Model cerere acreditare jurnalist Decizie constituire Comisia paritara Decizie constituire Comisia de disciplina Plati efectuate de ITM BISTRITA (dupa data platii): 2012 - 15.02.2012; 27.02.2012; 29.02.2012; 14.03.2012; 26.03.2012; 27.03.2012; 28.03.2012; 29.03.2012; 12.04.2012; 25.04.2012; 26.04.2012; 27.04.2012; 14.05.2012; 28.05.2012; 29.05.2012; 30.05.2012; 31.05.2012; 15.06.2012; 04.07.2012; 05.07.2012; 12.07.2012; 10.08.2012; 13.08.2012; 27.08.2012; 29.08.2012; 14.09.2012; 24.09.2012; 28.09.2012; 12.10.2012; 15.10.2012; 24.10.2012; 30.10.2012; 31.10.2012; 08.11.2012; 29.11.2012; 03.12.2012; 12.12.2012; 2013 - 14.02.2013; 27.02.2013; 28.02.2013; 13.03.2013; 14.03.2013; 27.03.2013; 28.03.2013; 12.04.2013; 30.04.2013; 14.05.2013; 30.05.2013; 13.06.2013; 28.06.2013; 15.07.2013; 31.07.2013; 14.08.2013; 30.08.2013; 16.09.2013; 30.09.2013; 16.10.2013; 30.10.2013; oct.2013;Utilitati noiembrie 2013;16.12.2013; Plati decembrie 2013; 2014 - 14.01.2014; 31.01.2014; 14.02.2014;28.02.2014;14.03.2014;31.03.2014; aprilie 2014; 15.05.2014;30.05.2014;iunie 2014; iulie 2014;august 2014;septembrie 2014;octombrie 2014; noiembrie 2014;DECEMBRIE 2014; 2015 - IANUARIE 2015;FEBRUARIE 2015; MARTIE 2015;APRILIE 2015;MAI 2015;IUNIE 2015;IULIE 2015; AUGUST 2015;SEPTEMBRIE 2015;OCTOMBRIE 2015;NOIEMBRIE 2015;DECEMBRIE 2015; 2016 - IANUARIE 2016;FEBRUARIE 2016;MARTIE 2016;APRILIE 2016;MAI 2016;IUNIE 2016; IULIE 2016;AUGUST 2016;SEPTEMBRIE 2016;OCTOMBRIE 2016;NOIEMBRIE 2016; DECEMBRIE 2016; 2017 - IANUARIE 2017; FEBRUARIE 2017; MARTIE 2017; APRILIE 2017; MAI 2017; IUNIE 2017; IULIE 2017; AUGUST 2017; SEPTEMBRIE 2017; OCTOMBRIE 2017; NOIEMBRIE 2017; DECEMBRIE 2017; 2018 - IANUARIE 2018 | FEBRUARIE 2018 | MARTIE 2018 | APRILIE 2018 | MAI 2018 | IUNIE 2018 | IULIE 2018 | AUGUST 2018 | SEPTEMBRIE 2018 | OCTOMBRIE 2018 | NOIEMBRIE 2018 | DECEMBRIE 2018 | 2019 - IANUARIE 2019 | FEBRUARIE 2019 | MARTIE 2019 | APRILIE 2019 | MAI 2019 | IUNIE 2019 | IULIE 2019 | AUGUST 2019 | SEPTEMBRIE 2019 | OCTOMBRIE 2019 | DECEMBRIE 2019 | 2020 - IANUARIE 2020 | FEBRUARIE 2020 | MARTIE 2020 | APRILIE 2020 | MAI 2020 | IUNIE 2020 | IULIE 2020 | AUGUST 2020 | SEPTEMBRIE 2020 | OCTOMBRIE 2020 | 2021 - IANUARIE 2021 | FEBRUARIE 2021 | MARTIE 2021 | APRILIE 2021 | MAI 2021 | IUNIE 2021 | IULIE 2021 | AUGUST 2021 | SEPTEMBRIE 2021 | OCTOMBRIE 2021 | NOIEMBRIE 2021 | DECEMBRIE 2021 | 2022 - IANUARIE 2022 | FEBRUARIE 2022 | MARTIE 2022 | APRILIE 2022 | MAI 2022 | IUNIE 2022 | IULIE 2022 | AUGUST 2022 | SEPTEMBRIE 2022 | OCTOMBRIE 2022 | NOIEMBRIE 2022 | DECEMBRIE 2022 | 2023 - IANUARIE 2023 | FEBRUARIE 2023 | MARTIE 2023 | APRILIE 2023 | MAI 2023 | IUNIE 2023 | IULIE 2023 | AUGUST 2023 | SEPTEMBRIE 2023 | OCTOMBRIE 2023 | NOIEMBRIE 2023 | DECEMBRIE 2023 | 2024 - IANUARIE | FEBRUARIE | MARTIE | APRILIE | LISTA DOCUMENTELOR CARE CONTIN INFORMATII DE INTERES PUBLIC,
LISTA DOCUMENTELOR CARE CONTIN INFORMATII DE INTERES PUBLIC,
LISTA cu documentele care pot fi puse la dispozitia cetateanului în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public In baza prevederilor art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, informatiile de interes public care se furnizeaza din oficiu sunt: 1. Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice; 2. Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice; 3. Numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice; 4. Coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet; 5. Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil; 6. Programele si strategiile proprii; 7. Lista cuprinzând documentele de interes public: a) Rapoarte de sinteza trimestriale; b) Sinteza rezultatelor controalelor/lunar; c) Situatia contractelor individuale de munca/lunar; d) Rapoarte de sinteza privind rezultatele obtinute în cadrul Campaniei Nationale privind identificarea si combaterea cazurilor de munca fara forme legale/ de câte ori este cazul; a) Lista societatilor înregistrate ca agenti de ocupare a fortei de munca; b) Lista agentilor de ocupare a fortei de munca ce nu mai desfasoara activitate; În baza prevederilor art. 6 alin.1 din Legea 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, informatiile de interes public care se furnizeaza la cerere sunt: 1. Instructiuni ale inspectorului sef; 2. Lista angajatorilor aflati în evidenta ITM; 3. Documentele necesare luarii în evidenta la ITM a angajatorilor; 4. Lista angajatorilor care au primit aprobare pentru pastrarea si completarea carentelor de munca la sediu; 5. Metodologia de lucru pentru obtinerea aprobarii de pastrare si completare a carnetelor de munca pentru angajatorii care solicita acest lucru; 6. Documentele necesare pentru înregistrarea contractelor individuale de munca, respectiv modificarea, suspendarea si încetarea acestora; 7. Numarul carnetelor de munca aflate în gestiunea ITM; 8. Autorizatia de protectia muncii – numai informatii cu privire la existenta sau nu a autorizatiei; 9. Situatia statistica a accidentelor de munca; 10. Numarul sesizarilor penale facute în conditiile legii de ITM; 11. Numarul proceselor verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor; 12. Procesele verbale de cercetare a accidentelor de munca – numai persoanelor implicate în cercetare, inclusiv ascendentilor sau descendentilor victimei, în cazul în care victima a decedat, respectiv institutii ale statului, societati de asigurare; 13. Lista agentilor economici autorizati (toxice, explozive, fitosanitare); 14. Lista persoanelor fizice si juridice abilitate sa desfasoare activitati de protectia muncii; 15. Raportul desfasurarii Saptamânii Europene; 16. Materiale informative (ghiduri, pliante, brosuri, etc.) în domeniul de activitate în masura în care institutia detine astfel de documente; 17. Informatii privind nivelurile taxelor care se platesc, în conditiile legii, pentru serviciile prestate de ITM; 18. Numarul sesizarilor primite spre solutionare; 19. Relatiile de colaborare sau parteneriat cu autoritatile publice din tara sau strainatate; 20. Numarul posturilor vacante; 21. Certificate/adeverinte în conditiile Ordonantei Guvernului nr. 33/2002. |